Spreman za svaki zadatak: Sa Vito Mixto.

Pokreće preduzeća dalje – u uspehu i na putu.

Vito. Hoće, može, deluje.

Želite uvek da budete spremni? Ne možete da odolite novim izazovima? Svesno odrađujete svoj posao? Onda se vi i Vito odlično slažete. Jer vas Vito pokreće dalje – na putu, kao i u uspehu vašeg preduzeća. U pogledu ekonomičnosti i kvaliteta je isto toliko ugledan koliko i u pogledu fleksibilnosti i bezbednosti. Ipak ga je osmislio pravi stručnjak za namenska vozila.

Sa potrošnjom goriva od 5,7 l na 100 km [Vito furgon i Vito Mixto 116 CDI sa BlueEFFICIENCY paketom u kombinaciji sa. 7G-TRONIC PLUS i dozvolom kao namensko vozilo (N1). potrošnja goriva, kombinovano: 5,8–5,7 l/100 km; CO2 emisije kombinovano: 153–150 g/km]1, ekonomičniji je nego ikada i svakim kilometrom održivo doprinosi vašem uspehu. Zahvaljujući inovativnim pomoćnim i sigurnosnim sistemima još se bezbednije približavate svojim ciljevima. Ponuda je jedinstevena i u pogledu vrsta pogona: pogon na prednjim točkovima-2, pogon na zadnjim točkovima ili pogon na svim točkovima – za vaše zadatke postoji pravi izbor.

Gusta mreža Mercedes-Benz partnera svojim širokim uslugama obezbeđuje trajnu pouzdanost Vito vozila. Poverite održavanje i popravke vašem Mercedes-Benz servisu. On najbolje poznaje vaše vozilo. Na taj način će Vito biti dugo vaš dragocen partner.

Mercedes-Benz kombi vozila. Born to run.

1

Vito furgon i Vito Mixto 116 CDI sa BlueEFFICIENCY paketom u kombinaciji sa 7G-TRONIC PLUS i dozvolom kao namensko vozilo (N1). Potrošnja goriva u naseljenom mestu/van naseljenog mesta/kombinovano: 6,7–6,6/5,3–5,2/5,8–5,7 l/100 km; CO2 emisije kombinovano: 153–150 g/km. Realne vrednosti potrošnje, pored ostalog, zavise od mase vozila i izabrane opreme.

2

Vito Mixto sa pogonom na prednjim točkovima i dozvolom kao putničko vozilo (M1) privremeno nije dostupan u određenim zemljama od 06/2018. Za dodatne informacije, molimo da se obratite vašem Mercedes-Benz prodavcu.

Izdvojeni detalji.

  1. Kvalitet
  2. Ekonomičnost
  3. Bezbednost
  4. Fleksibilnost
  5. Komfor
Spreman kada ste vi spremni.

Treba brzo da počnete ceniti vaše Vito vozilo kao partnera. Stoga činimo sve za dugotrajan i pouzdan odnos. Pri isporuci dobijate napredno vozilo Mercedes-Benz kvaliteta, koje je uspešno izdržalo 5,5 milona probnih kilometara i opsežna ispitivanja. Vito je konstruisan za teške zahteve za poslovno namensko vozilo. A njegova opsežna zaštita od korozije sa potpuno pocinkovanom karoserijom obezbeđuje da i nakon mnogo godina još uvek odlično predstavlja vaše preduzeće .

To je sigurno: Vito vozilom se odlučujete za vozilo, na koje možete da se oslonite. On će vas podržati u svim vašim zadacima, zahvaljujući maksimalnoj raspoloživosti. Jer za nas „Mercedes-Benz Vans. Born to run.“ nije samo moto, već i obećanje.

Doživite lično čudo ekonomičnosti.

Onaj ko štedljivo upravlja resursima, uvek je rado viđen partner u preduzeću. Stoga, Vito vozilo sve poseduje da bi njegovom ekonomičnosti vaše predueće bilo uspešnije. Sa sertifikovanim vrednostima potrošnje od 5,7 l na 100 km [Vito furgon i Vito Mixto 116 CDI sa BlueEFFICIENCY paketom u kombinaciji sa 7G-TRONIC PLUS i dozvolom kao namensko vozilo (N1). Potrošnja goriva, kombinovano: 5,8–5,7 l/100 km; CO2 emisije, kombinovano: 153–150 g/km]1 se ekonomično krećete. Vrednost koja može da služi kao uzor. isto kao tipična Mercedes-Benz pouzdanost i dugotrajnost. Ona služi za to, da vam Vito vozilo bude dostupno kada vam je potrebno. Pored toga, tome doprinose i dugi servisni intervali od 40.000 km. Odličan kvalitet proizvoda je inače najbolji preduslov da se budžet za troškove održavanja i popravke održava niskim. Da bi Vito vozilo i nakon mnogo godina izgledalo u odličnom stanju, opremili smo ga odličnom zaštitom od korozije i između ostalog potpuno pocinačnom karoserijom.

Stignite do svog cilja. Uzornom bezbednošću.

Od primernih sigurnosnih sistema i pomoćnih sistema svi imaju korist: Vi, vaš suvozač, pa čak i ostali učesnici u saobraćaju. I tovar se odlično transportuje vašim Vito vozilom. Za vozilo su pomoćni sistem pri udarima bočnog vetra, pomoćni sistem za skretanje pažnje ATTENTION ASSIST, vazdušni jastuk za vozača, vaudušni jastuk za suvozača u Vito Mixto vozilu u kombinaciji sa dozvolom kao putničko vozilo (M1)2 kao i najnovija generacija elektronskog programa stabilnosti ADAPTIVE ESP® već standardni. Poslednje uključuje i tovar vozila u regulaciji dinamike vožnje. Pomoću spasilačke nalepnice sa QR-kodom, koja se nalazi na B-stubu, spasioci mogu direktno da skeniraju karticu za spašavanje specifičnu za vozilo.

Istaknuti sistem je COLLISION PREVENTION ASSIST, koji i van gradova nadzire rastojanje do prednjeg vozila i koji može da upozori na mogući sudar. Vazdušna zavesa i bočni vazdušni jastuk za grudni koš i karlicu za vozača i suvozača, kao i zaštitni sistem za putnike PRE-SAFE® su dostpuni, kao opcija. A ako želite da nadogradite sigurnosnu opremu vašeg Vito vozila, sigurno ćete nešto naći u dodatnim sigurnosnim opremama3. Svi imaju nešto zajedničko: Pomažu vam da bezbednije stignete do svog cilja.
 

Uveliko vas rasterećuje.

U Vito vozilu ima prostora za sve, što mora da se ponese. Maksimalnim dodatnim tovarom od 1.374 kg (furgom) i sa tovarnim prostorom dužine do 3 m4, ovo vozilo za tovar od 3.200-kg transportuje veliku količinu tovara. Ali to nije sve: Sa 3 dužine vozila, 2 međuosovinska rastojanja, fleksibilnim sigurnosnim sistemom i pregradnim zidovima, koji su pogodni u praksi, vozilo vam nudi raznovrsne individualizacije i posebnosti za vaše profesionalno rešenje transporta.

Na kraju krajeva, zadatak ne znači odmah da je zadatak. Pre svega onda, kada pored tovara možete da prevezete i osobe. Vito Mixto je, u tu svrhu, baš pravo vozilo. Zahvaljujući delimičnom zastakljenju, udobnom ulasku i podesivim sedištima za do 6 osoba, kod ovog vozila se funkcionalnost podudara sa komforom. Prema potrebi, demontaža opcionog zadnjeg sedišta je moguća sa svega nekoliko pokreta rukom.

Inače: Teške zadatke savladavate s lakoćom, zahvaljujući velikim otvorima vrata i niskoj ivici tovarnog prostora – za još veći komfor, efikasnost i bezbednost prilikom utovaranja i istovaranja.

Ovde možete da uživate u poslu.

Sada prelazimo na prijatne strane vašeg posla:Vito će vas njegovom prostornom unutrašnjosti baciti u najbolje radno raspoloženje. Sedišta se odlikuju po čvrstim tekstilnim navlakama, a na ergonomskom tapacirugu možete udobno da sedite i na dugim putovanjima. U hladnom godišnjem dobu je opciono grejanje sedišta za vozača i suvozača dragocen dodatak. Ako su vam potrebna 2 mesta za suvozača na prednoj strani, onda možete da poručite opcionu klupu sedišta za suvozača .

Zahvaljujući elektronskom servo upravljaču i opcijama TEMPOMAT-a, multifunkcionalnom upravljaču sa podesivim stubom upravljača i višenamensom računaru za čuvanje i praćenje podataka vožnje s lakoćom vozite do radnih mesta. Opcioni klima-uređaj, odn. automatska klimatizacija pomaže da ostanete hladne glave.

Audiosistemi koji su dostupni, kao opcija, obezbeđuju tokom vožnje najbolju povezanost i dobru zabavu, a sa navigacionim sistemima Audio 40 ili Becker® MAP PILOT5 osiguravaju i da brže stignete do cilja. Ako želite dodatno da povećate vrednost Vito vozila, poručite opcioni hrom paket unutrašnjosti. S obzirom da svaki uspešni poduhvat počinje dobrim spremištem, Vito vozilo smo opremili brojnim pregradama za odlaganje.

1

Vito furgon i Vito Mixto 116 CDI sa BlueEFFICIENCY paketom u kombinaciji sa 7G-TRONIC PLUS i dozvolom kao namensko vozilo (N1). Potrošnja goriva u naseljenom mestu/van naseljenog mesta/kombinovano: 6,7–6,6/5,3–5,2/5,8–5,7 l/100 km; CO2 emisije kombinovano: 153–150 g/km. Realne vrednosti potrošnje, pored ostalog, zavise od mase vozila i izabrane opreme.

2

Opciono za Vito furgon i Vito Mixto sa dozvolom kao putničko vozilo (N1), standardno za Vito Mixto u kombinaciji sa dozvolom kao putničko vozilo (M1).

3

Pogledajte standardnu i dodatnu opremu bezbednost, kao i www.mercedes-benz.de

4

Važi za ekstra dugački Vito.

5

Navigacioni sistem Becker® MAP PILOT dostupan samo u kombinaciji sa Audio 15.

Karoserija.

Dužina vozila
Kompakt
Dugačka varijanta
Ekstra dugačko
Površina tovarnog prostora
Dužina tovarnog prostora
Velika zapremina tovarnog prostora
Nosivost
1,86 m2
2.433 mm
3,1 m3
1.310 kg
2,26 m2 
2.678 mm
3,6 m3
1.285 kg
2,26 m2
2.678 mm
 3,6 m3
1.260

Raznovrstan kao vaši zadaci.

Svako može da stigne do cilja. Vi tražite da ga pređete. Zbog toga kod Vito vozila kao prvog transportnog vozila u svojoj klasi postoji izbor 3 vrste pogona: pogon na prednjim točkovima1, pogon na zadnjim točkovima i pogon na svim točkovima. U zavisnosti od toga što planirate i kuda se krećete: Izaberite svoje vozilo sa pogonom, koji odgovara vašem profilu primene i željenom načinu vožnje.

Opcioni 7-stepeni automatski menjač 7G-TRONIC PLUS2 održava komfor vožnje visokim i potrošnju niskom tokom vožnje. Standardni 6-stepeni manuelni menjač takođe uverava ujednačenim balansom agilnosti i efikasnosti. Za koju god varijantu pogona da se odlučite: serijskim elektromehaničkim servo upravljačem, komfornim prilagođavanjem oslanjanja i nezavisnim vešanjem točkova u Vito vozilu uživate u efikasnosti, načinu vožnje i komforu vožnje na nivou putničkog vozila.

1

Vito Mixto sa pogonom na prednjim točkovima i dozvolom kao putničko vozilo (M1) privremeno nije dostupan u određenim zemljama od 06/2018. Za dodatne informacije, molimo da se obratite vašem Mercedes-Benz prodavcu.

2

Dostpuno za pogon na zadnjim točkovima i pogon na svim točkovima.

Pouzdano se kreće.

Kvalitetna sigurnosna oprema kod Vita uključuje npr. standardni pomoćni sistem pri udarima bočnog vetra i pomoćni sistem za skretanje pažnje ATTENTION ASSIST. Pored standardnog vazdušnog jastuka za vozača, opciono su dostupni vazdušni jastuk za suvozača, bočni vazdušni jastuk za grudni koš i karlicu i vazdušne zavese. Sistem za upozorenje na koliziju COLLISION PREVENTION ASSIST i pomoćni sistem za zadržavanje kolovozne trake i pomoćni sistem za nadgledanje mrtvog ugla doprinose bezbednosti, kao opciju.

LED Intelligent Light System

ATTENTION ASSIST

Pomoćni sistem pri bočnom vetru

COLLISION PREVENTION ASSIST

Pomoćni sistem za zadržavanje kolovozne trake

Pomoćni sistem za nadgledanje mrtvog ugla