Višestruki izbor za specijalne zadatke transporta.

3 vrste pogona za najrazličitije primene.

Pogon na prednjim točkovima.

Prednosti pogona na prednjim točkovima se, između ostalog, ogledaju u izuzetnom prianjanju kod lako natovarenog vozila, u velikoj zapremini tovarnog prostora i velikom dodatnom tovaru preko niske utovarne ivice. Ekskluzivno dostupno za ovu varijantu pogona: novi automatski menjač 9G-TRONIC.

Pogon na zadnjim točkovima.


Kod pogona na zadnjim točkovima razdvajanje pogona i upravljačkog sistema poboljšava komfor vožnje i optimizuje radijus skretanja. Takođe, ponašanje u vožnju postaje agilnije – naročito sa motorima veće snage. U režimu rada sa prikolicom, pogon na zadnjoj osovini takođe prikazuje svoju snagu. 

Pogon na svim točkovima.

Mogućnost dodatnog uključivanja pogona na svim točkovima poboljšava prianjanje pri nepovoljnim vremenskim uslovima i samim tim daje dodatni doprinos bezbednosti i dinamici vožnje. Za zahtevnije primene može da se dodatno naruči i reduktor broja obrtaja. Po prvi put je za Sprinter sa pogonom na svim točkovima dostupan i automatski menjač 7G-TRONIC PLUS za izuzetni komfor pri promeni stepena prenosa i veliku ekonomičnost u potrošnji goriva.