„Grow up.“ – priče nove generacije.

Uz „Grow up.“ Mercedes-Benz stvara nove puteve marketing komunikacije. Za pet modela iz porodice kompaktnih vozila sprovedena je najšira kreacija sadržaja u istoriji branda.

„Grow up.“ – priče nove generacije.

Uz „Grow up.“ Mercedes-Benz stvara nove puteve marketing komunikacije. Za pet modela iz porodice kompaktnih vozila sprovedena je najšira kreacija sadržaja u istoriji branda.

Između odrastanja i malograđanštine.

Između odrastanja i malograđanštine.

Sa više od 100 sekvenci pokretnih slika i preko 90 fotografija na temu životnog stila i proizvoda do kraja godine će se ispričati priče nove generacije.

Otac i sin stoje ispred B-klase Sports Tourer.
Prednji i bočni prikaz modela GLA okruženog sa troje mladih ljudi.
Mlada žena sedi na zadnjem sedištu modela GLA.

U središtu kampanje su ljudi koji na granici između „kul“ odrastanja i malograđanštine utelotvoruju životni stil novog kompaktnog vozila. Jedan od protagonista je američki reper A$AP Rocky. Kampanja kreće početkom marta 2017. godine. Zainteresovani na internetu na adresi www.mercedes-benz.com/growup osim detaljnijih informacija o proizvodu mogu naći i fleksibilne proširene sadržaje za pojedina tržišta, kao na primer integraciju posebnih modela „WhiteArt Edition“.

Više modernog, progresivnog i dinamičnog.

Više modernog, progresivnog i dinamičnog.

„‚Grow up.‘ nije samo velika kampanja klase vozila. Radi se o daljem proboju celog branda prema modernijem, progresivnijem  i dinamičnijem u ukupnom nastupu branda Mercedes-Benza“, kaže dr. Jens Thiemer, potpredsednik marketinga ogranka Mercedes-Benz Pkw, o nameri kampanje. „Kampanjom ‚Grow up.‘ na nov način tumačimo tradicionalne vrednosti i stavove u odnosu na Mercedes-Benz i prikazujemo njihovu današnju interpretaciju i relevantnost u generacijama X i Y. Pritom sa Grow up.‘ zajedno sa našom agencijom Antoni, predstavljamo nekonvencionalnu kampanju koja se na prvi pogled ne čini reklamom zahvaljujući svojoj konsekventnoj digitalnoj usmerenosti, i sadržajnoj mehanici.“

Mlada, samosvesna generacija.

Mlada, samosvesna generacija.

U središtu kampanje nalazi se pet filmova kampanje www.mercedes-benz.com/growup koji predstavljaju pet modela iz porodice kompaktnih vozila. Pričaju o mladim ljudima i modernom odrastanju sa svim svojim usponima i padovima. Na primer, o dvije prijateljice koje posle svađe i višemesečnog ćutanja shvate da je pravo prijateljstvo vrednost koja odoleva i teškim vremenima.

Dve mlade žene sede na krovu A-klase Limuzine.

Filmovi koje je režirao nagrađivani švedski reditelj Gustav Johansson prikazuju slike u mladalačkoj, autentičnoj estetici. Bez veštačkog svetla, bez uvežbanih poza, vozila su uključena gotovo neprimetno. Kampanja u tom smislu iznenađuje i opisuje svet Mercedes-Benz-a koji izaziva oduševljenje mlade, samosvesne generacije „odraslih“ za brand.

Novo lice modernog luksuza.

Novo lice modernog luksuza.

Kao predstavnik nove generacije mladih odraslih ljudi, američki reper A$AP Rocky utelotvoruje ovaj životni stil. U filmu za CLA Coupé ispričana je, do sada neispričana priča njegovog uspona kao muzičara i ikone mode iz Harlema, na svetske pozornice. „U mom životu je često bilo neuspeha. Bitno je samo ne odustati i uvek ponovo ustati i krenuti dalje", smatra A$AP Rocky.

A$AP Rocky i mlada žena sede na zadnjem serištu modela CLA Coupé.

"Svoj život uvek moraš ponovo osmisliti, sve dok konačno ne uspeš.“

A$AP Rocky o svojoj životnoj filozofiji.

Ostali protagonisti filmova su glumica Lucy Walters, glumica i producentkinja Julia Morrison, glumica i redateljka Anna Zahn, glumac poznat po svojoj ulozi u seriji „Kuća od karata“ John Rue i fotograf Alice Moitié. 25-godišnja Francuskinja, koja je odgovorna i za fotografske motive. Svojom sklonošću prema novoj vrsti vintage-estetike uklapa se u poruku kampanje. Kampanja kreće početkom marta sa TV spotom koji „best of“ isečcima budi radoznalost publike da sazna više.

Otac i sin razgovaraju na plaži.
Nažalost, željeni video trenutno nije dostupan. Molimo, pokušajte ponovno kasnije.
Pogledaj ponovno