Istraživačko vozilo Mercedes-Benz F015 Luxury in Motion odraz je filozofije dizajna jasnoće percepcije.

Zahtev koji dizajneri pritom ispunjavaju je da preduzeće bude prihvaćeno kao globalna luksuzna marka, jer luksuz je za njih više od utiska, on je životni stil.

U njihovom je fokusu pritom uvek glavni brend Mercedes-Benz čija filozofija dizajna o jasnoći percepcije definiše moderan luksuz. Luksuz danas znači bezvremenost koja nadilazi pomodno. Istinski luksuz je redak i stoga vrlo poželjan. Pritom se sve manje radi o materijalnim vrednostima, a sve više o emocionalnim, autentičnim doživljajima posebno o svođenju na bitno. Visoka tehnologija u kombinaciji sa tradicionalnim umećem ručne izrade i istinsko uživanje sve više postaju središnja tačka tog pojma.

Filozofija jasnoće percepcije sažima bitnu tačku brenda – bipolarnost emocije i inteligencije. Dobar dizajn za dizajnere mora biti lep i inteligentan, ili – svedeno na najbitnije – mora biti istovremeno i „hot“ i „cool“. Lako je zaljubiti se u proizvode Mercedes-Benza jer su neodoljivi – ukratko: oni su „hot“. Time simbolizuju jednu stranu srži brenda koju je obeležio Gottlieb Wilhelm Daimler, zajedno sa erom ranih trkačkih i klasičnih automobila. Druga strana simbolizuje racionalnost, onu stranu srži brenda koju predstavlja Carl Friedrich Benz. Nju predstavljaju redukcija i tehnologija – proizvodi su „cool“ poput nečeg neočekivanog, nečeg što iznenađuje i što nikad pre nije viđeno. Sa tom filozofijom dizajneri ne stvaraju samo automobile, nego ceo svet modernog luksuza.

 

Filozofija dizajna definisana je kodeksom dizajna. On se temelji na šest smernica koje se za svaki model tumače na odgovarajući način. Na taj način svaka klasa vozila dobija vlastiti karakter, a i dalje ostaje prepoznatljiva kao Mercedes-Benz vozilo.