Svet voznih performansi.

Jedan stav. Vaš izbor.

Potrošnja goriva, prosek: 17 - 6,9 l/100 km | Emisija CO2, prosek: 397 - 162 g/km | Podatak o emisiji štetnih gasova<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Filozofija


Filozofija.

Dobro došli u svet AMG-a.

Snovi ljubitelja performansi. Sve što radimo u Mercedes-AMG-u se vrti oko toga. Ispuniti očekivanja je naš zadatak. Nadmašiti ih - naš ideal. Zbog toga smo uvek spremni da idemo još jedan korak napred.

Filozofija


Filozofija.

Dobro došli u svet AMG-a.

Snovi ljubitelja performansi. Sve što radimo u Mercedes-AMG-u se vrti oko toga. Ispuniti očekivanja je naš zadatak. Nadmašiti ih - naš ideal. Zbog toga smo uvek spremni da idemo još jedan korak napred.

  • Karakter

    Sa one strane tehnologije postoji nešto što definiše AMG vozilo – karakter.

    Prikazana su dva karakteristična vozila AMG Performance u punoj brzini.

    Sa one strane tehnologije postoji nešto što definiše AMG vozilo – karakter.

    Vrhunski rezultati nisu slučajnost. Nastaju tamo gde inženjersko umeće sreće poseban stav: duh AMG-a. Verujemo da uvek ponovo moramo pokušavati da pomerimo granice kako bismo postigli nove ciljeve. Ništa ne prihvatamo kao činjenicu. Jer granice stvaraju ljudi pa ih zato upravo oni i mogu pomeriti. Takvim karakterom stvaramo izuzetne performanse.  Mi to zovemo „voznim performansama“.

    Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosek: 11,4 l/100 km | Emisija CO2, prosek: 259 g/km | Podatak o emisiji štetnih gasova<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

  • Vozne performanse

    Šta AMG čini AMG-om.

    Prikazan je model AMG GT iz ptičje perspektive, lakiran u žutu boju.
    Prikazan je model AMG GT odozdo, lakiran u žutu boju.

    Šta AMG čini AMG-om.

    Naš moto, da stalno ponovo testiramo granice kako bismo postigli nove ciljeve, postaje vidljivo već u našem pristupu celovitog razvoja:

    Naš posao počinje već prilikom projektovanja arhitekture vozila novog Mercedes-Benz modela. Na taj način stvaramo bazu najviših zahteva. Jedinstveno na tržištu vozila visokih performansi. Svaki Mercedes-AMG se u potpunosti razvija u Affalterbachu. Savršena usklađenost svih komponenti zajedno sa njihovom interakcijom kao rezultat ima vozilom koje pruža uživanje u vožnji putem, ali briljira i na trkačkoj stazi.

    Prikazane su razne komponente vozila u virtuelnom prostoru tehnike.

    Njegove nadmoćne tehnologije omogućavaju intenzivan doživljaj u vožnji koji pogađa karakter ciljne grupe. Više od 800 od ukupno 1500 radnika radi samo u odeljenju razvoja. Organizovani prema ključnim kompetencijama bez kojih naše izuzetne performanse nisu moguće. Oslanjajući se na tu snagu kompetentnosti razvijamo vozila izuzetnog  DNK-a. DNK AMG-a.

    Mercedes-AMG GT R potrošnja goriva, prosek: 11,4l/100 km | Emisija CO2, prosek: 259 g/km | Podatak o emisiji štetnih gasova<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

     

  • Pogon

    Prikazan je krupni plan 2-litarskog motora AMG Performance sa četiri cilindra.

    „Snaga je početak. Veština leži u njenom prenosu na put.“

    Christian Enderle, vođa razvoja motora i pogonskih sklopova

    Srce AMG-ovog pogona je motor. Ali, tek će precizna interakcija kvačila, menjača, pogonskog vratila i diferencijala – ukupnog pogonskog sklopa – preneti snagu motora na put. Sa Mercedes-AMG-om doživećete ubrzanje: neposredno, snažno, upečatljivo. To omogućavaju jedinstveni pogonski sklopovi AMG Performance. Oni predstavljaju dinamičnu brzinu reakcije i visoku pokretljivost – u kombinaciji sa vrhunskim rezultatima i maksimalnom efikasnošću.

  • Dinamika vožnje

    Na putevima možete voziti. Ili na njima pokazati performanse.

    Slika prikazuje dinamiku vožnje vozila Mercedes-AMG Performance.

    Na putevima možete voziti. Ili na njima pokazati performanse.

    Putevi ljude obično vode iz tačke A u tačku B. Za ljubitelje performansi putevi znače više od toga. Za njih je svaka krivina izazov.

    Voze aktivno i svesno. Uživaju u razvijanju snage svog vozila na asfaltu, dok je istovremeno precizno usmeravaju. Dinamika vožnje za njih je odraz njihove ličnosti.

    Osloboditi strast, vladati snagom: po tom načelu vozilo Mercedes-AMG pretvara snagu u dinamiku vožnje. 

    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Pritom inovativna AMG-ova tehnologija omogućava ravnotežu između dinamike i kontrole – kao na primer pogoni na sve točkove AMG Performance 4MATIC i 4MATIC+ razvijeni u sopstvenoj režiji, inteligentna šasija AMG RIDE CONTROL, varijabilno sportsko parametarsko upravljanje, AMG-ov visoko efikasni kočioni sklop i optimalna aerodinamika.

    Široki spektar AMG-ovih tehnologija pritom služi jednom jedinom cilju: osećaju da vladamo svakom krivinom – a ne ona nama.

    Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosek: 11,4 l/100 km; emisija CO2, prosek: 259 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: potrošnja goriva, prosek: 7,3 - 6,9 l/100 km; emisija CO2, prosek: 171 - 162 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

  • Zvuk

    Prikazni su poklopci motora tri AMG vozila sa bočne strane.
    Nažalost, željeni video trenutačno nije dostupan. Molimo, pokušajte ponovno kasnije.
    Pogledaj ponovno

    „Dijafragma postaje bubna opna. Jer čuješ celim telom.“

    Ralph Illenberger, vođa razvoja zvuka

    Može li se adrenalin čuti? Odgovor glasi: da! Onaj ko vozi Mercedes-AMG nikako nije tih. To već samim pokretanjem motora postaje potpuno jasno. Snažno brujanje izduvnog sistema deo je jedinstvenog zaštitnog znaka svakog vozila Mercedes-AMG – dok istovremeno svaki model ima svoj vlastiti, prepoznatljivi zvuk.

    Usklađen sa ponuđenim programima vožnje, celokupni doživljaj zvuka razvija se prilikom vožnje. Svaka situacija u vožnji tako je propraćena odgovarajućim zvukom. Jedinstvena simfonija za ljubitelje performansi.

  • Dizajn

    Oblik sledi brzinu.

    Prijazan je upečatljiv prednji deo modela Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé u designo dijamant beloj boji.
    Prikazana je očaravajuća silueta modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ ispred horizonta velegrada.
    Prikazan je očaravajući dizajn modela SL Roadster pri punoj brzini na putu uz obalu.

    Oblik sledi brzinu.

    Ko na putu naiđe na Mercedes-AMG, pred sobom vidi dizajn
    u pokretu. Onaj ko vozi Mercedes-AMG, šalje estetsku
    poruku.

    Dizajn je savršena simbioza oblika i funkcije – prevazilazeći i jedinstveni govor forme koji svaki Mercedes-AMG već na prvi pogled čini beskompromisnim izrazom vere u performansu. Karakteristične rešetke hladnjaka i veliki otvori za vazduh vozilu Mercedes-AMG daju njegov karakteristični izraz. Markantne obloge pragova, zadnji spojleri, sve do četiri završetaka izduvne cevi čini vidljivim gene iz autosporta.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: potrošnja goriva, prosek: 10,4l/100 km; emisija CO2, prosek: 242 -237 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Limuzina: potrošnja goriva, prosek: 9,1 - 8,8 l/100 km; emisija CO2, prosek: 207 - 199 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Roadster: potrošnja goriva, prosek: 11,9 l/100 km; emisija CO2, prosek: 279 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Nasleđe


Istorija.

50 godina voznih performansi.

Tokom pola veka, Mercedes-AMG se više puta dokazao kao uspešan brend sportskih automobila i vrhunskih performansi, a to čini i danas - više nego ikad pre. I u budućnosti, svet bez vrhunskih performansi neće biti zamisliv.

Nasleđe


Istorija.

50 godina voznih performansi.

Tokom pola veka, Mercedes-AMG se više puta dokazao kao uspešan brend sportskih automobila i vrhunskih performansi, a to čini i danas - više nego ikad pre. I u budućnosti, svet bez vrhunskih performansi neće biti zamisliv.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Molimo Vas, okrenite uređaj da biste aktivirali vodoravni način prikaza. Ili koristite uređaj veće rezolucije.

50 godina na samim granicama.

Emocije – bezgranične. Od samog početaka živimo dinamiku. Mi to zovemo voznim performansama. I nastavljamo da se razvijamo.
Prikazan je crno-bieli snimk trenutka iz istorije AMG-a.
Zatvori
Istorijat kompanije

Kompanija koju su osnovali Hans Werner Aufrecht i Erhard Melcher već 50 godina ispunjava snove ljubitelja performansi. Svoju prvu radionicu osnovali su 1967. u starom mlinu. 1971. godine AMG 300 SEL 6.8 AMG na trci 24 sata na stazi Circuit de Spa-Francorchamps pobeđuje u svojoj klasi  i osvaja drugo mesto u ukupnom takmičenju svih klasa.

Saradnja sa Mercedes-Benz-om počinje 1990. godine. Sa modelom C 36 AMG 1993. na tržištu se pojavljuje prvo vozilo razvijeno sa Daimler-Benzom. 2005. Mercedes-AMG postaje stopostotna firma ćerka koncerna Mercedes-Benz Group AG a 2009. predstavlja prvo vozilo koje je u potpunosti razvio Mercedes-AMG. Sa modelom SLS AMG GT3 AMG 2011. ulazi u svet autosporta. 2014. sledi Mercedes-AMG GT, a 2015. uveden je model serije 43.

Prikazan je crno-bijeli snimk trenutka iz istorije AMG-a.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledaj ponovno

Postoji samo jedna opcija: uspeh!

Strast, fascinacija, inspiracija – autosport je Hansu Werneru Aufrechtu oduvek značio sve. Zajedno sa Erhardom Melcherom stvorio je AMG. Iz strasti je nastao jedinstven doživljaj u vožnji.
Na prikazu je crno-bijela snimka trenutka iz priče o uspjehu AMG-a.
Zatvori
Prikazan je crno-bijeli snimak trenutka iz priče o uspehu AMG-a.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledaj ponovno
Naš najteži izazivač? Mi sami.
Poslednjih 50 godina ostali smo verni svojim merilima, podižući kriterijume korak po korak i pritom uvek ostavljajući trajan utisak. 1986. godine sa najbržim nemačkim serijskim vozilom: modelom AMG 300 E 5.6 koji je najvećom brzinom od 303 km/h oduševio SAD. Američka štampa dala mu je čak ime „The Hammer‟ – ime koje je do današnjeg dana prisutno i neprevaziđeno. Ili ipak jeste? Pitajte nas za 50 godina. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
Prikazan je Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ pored čekića, iskonskog mitskog simbola AMG-a.

Kako funkcioniše pravi šampion?

Osvojio je sve, sve doživeo – kako neko, ko je sve postigao, uspeva da motiviše samog sebe? Saznajte šta podstiče šampiona Bernda Schneidera.
Prikazan je Bernd Schneider, šampion Mercedes-AMG-a u krupnom planu.
Zatvori
Na prikazu je Bernd Schneider, šampion Mercedes-AMG-a u krupnom planu.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledaj ponovno

Uključi motor. Isključi svakodnevicu.

Za koji god model se odlučili: Mercedes-AMG uvek neizmerno poštuje put. Istovremeno se u svakom trenutku vidi odakle potiče brand AMG – sa svetskih trkačkih staza.
Prikazan je očaravajući AMG GT, lakiran u žutu boju, ispred porodice vozila AMG Performance.
Zatvori
Pola veka voznih performansi.

Tokom poslednjih 50 godina brojnim uspesima u autosportu i razvojem jedinstvenih vozila uvek smo iznova uspeli da dokažemo svoje pravo na položaj izuzetnog brenda sportskih automobila i performansi.

Danas, kao kompanija iz Affalterbacha, globalno predstavljamo izuzetne kompetencije za motore koje se ne odnose samo na razvoj, nego i na filozofiju „One Man, One Engine“ prema kojoj po jedan proizvođač motora montira jedan motor, i to u manufakturnom radu. Uz skoro 100.000 isporučenih vozila u 2016. godini i više od 40 posto rasta i najvećom ofanzivom modela u istoriji firme, u novu jubilarnu godinu krećemo sa rekordnim ostvarenjima.

Prikazan je Mercedes-AMG GT kako kontrolisanim zanošenjem prelazi po trkačkoj stazi, pritom ostavljajući za sobom trag guma u obliku broja 50.

Odomaćen u kraljevskoj klasi.

Od sezone 2012. tri slova AMG sinonim su vrhunskih sportskih rezultata u Formuli 1. Predstavljaju sinonim za vozne performanse.
Prikazano je sigurnosno vozilo Mercedes-AMG na trci DTM 2016.
Zatvori
Prikazana su dva vozača Mercedes-AMG-ove Formule 1 kako slave svoj uspjeh.
Vladavina kraljevskom klasom.

Od sezone 2012. ime AMG deo je i Formule 1. Ali, naša strast i naša ekspertiza u auto sportu sežu dalje u prošlost.

Tri slova AMG sinonim su za vozne performanse. Zbog toga je i logičan korak istaći vezu između AMG-a i Mercedes-Benz angažmana u Formuli 1 zajedničkim imenom: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Kompanija tima u Brixworthu, Engleska, koja proizvodi motore je preimenovana u duhu mota „One Team“ – u Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

Sa tri uzastopne titule na FIA svetskom prvenstvu konstruktora Formule 1, srebrne strele su svojoj dugoj i uspešnoj istoriji autosporta dodale novo poglavlje.

Na prikazu je vozilo Mercedes-AMG Formule 1 iz 2017.

Mi ne razvijamo samo vozila.

Mi ostvarujemo snove. Naš pogon je vera u vrhunske rezultate.
Prikazan je model AMG GT iz ptičje perspektive, lakiran u žutu boju.
Zatvori
Naša definicija Gesamtkunstwerka:
sve komponente naših „performance“ vozila razvijamo sami. Nije ni čudo da više od 700 naših radnika radi u odeljenju razvoja. I svi sa ciljem da na točkove uvek ponovo postave inovacije. Sa modelom Mercedes-AMG GT je lansiran već drugi sportski automobil potpuno razvijen u sopstvenoj režiji. I koliko god motor zvučao sito: Mercedes-AMG GT gladan je titula.
Na prikazu je model AMG GT odozdo, lakiran u žutu boju.
Motori koji pokreću celu industriju.

Ostaviti sve iza sebe. To je misija AMG-ovog motora. Snaga prema preciznosti. A rezultat je tipičan za AMG: dinamična brzina reakcije, visoka pokretljivost i radost obrtaja koja oduševljava – kombinovano sa vrhunskim rezultatima i maksimalnom efikasnošću. Tako na primer AMG-ov 4,0-litarski V8 biturbo motor osvaja malom emisijom štetnih gasova i globalno najnižim vrednostima potrošnje u svom segmentu.

Na istom nivou sa motorima nalazi se i prenos snage: AMG-ovi menjači omogućavaju optimalan prenos snage motora – primeren situaciji, kontrolisan i neverovatno dinamičan. Dodatnu slobodu pružaju ponuđeni programi vožnje: od ekstremno sportskog do posebno efikasnog i komfornog. Za optimalan razvoj snage i još veće uživanje u vožnji.

Slika prikazuje program događanja „AMG Winter Sporting“.

Izložbeni automobil Mercedes-AMG Project ONE.

Hiperauto sa tehnologijom iz Formule 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE prikazan je model Mercedes-AMG Project One u brzoj vožnji po trkačkoj stazi.
Zatvori
Hyperformance.
Ovo izložbeno vozilo, sportski superautomobil dvosed, prvi put gotovo preslikava najmoderniju i najefikasniju hibridnu tehnologiju Formule 1 sa trkačke staze na put. Očekuje se da će efikasni hibrid imati snagu veću od 1000 KS, njegova maksimalna brzina trebala da bude preko 350 km/h. Ovaj izložbeni automobil kombinuje neodoljive performanse na trkačkim stazama i hibridnu tehnologiju Formule 1 za svakodnevnu upotrebu.
Prikazano je hiperauto Mercedes-AMG, sigurno najfascinantniji dvosed koji će ikada pronaći svoj put prema putu.
AMG Future Performance.

Svoju jedinstvenu kompetentnost iz oblasti koncepta pogona testiranih u auto-moto sportovima Mercedes-AMG sa modelom Project ONE prvi put stavlja na put, a u budućnosti i u serijska vozila. Radi se o zahtevu da postanemo vodeći u mobilnosti orijentisane na performansu, kako bismo na taj način u svim oblastima, od povezanosti sve do celovitih rešenja mobilnosti, osigurali da se naši kupci zahvaljujući inovativnim rešenjima i ubuduće u potpunosti mogu predati svom oduševljenju prema performansama.

Prikazan je model Mercedes-AMG Project One u brzoj vožnji po trkačkoj stazi.

AMG Track Pace.

Vaš lični inženjer.
Na prikazu je funkcija za pametni telefon
Zatvori
Prikazana je funkcija Track Pace na pametnom telefonu ispred modela Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledaj ponovno
Podaci sa trkačke staze.
Za oba modela AMG GT Roadster na raspolaganju je nova funkcija AMG Track Pace. Ona je sastavni deo sistema informisanja i zabave COMAND Online u sklopu dodatne opreme koja će Appleov iPhone® pretvoriti u ličnog inženjera. Sa ovom aplikacijom kupci mogu svoj način vožnje na auto-moto stazi analizirati, poboljšati i putem Facebooka, Youtubea ili portala AMG Private Lounge podeliti sa drugim vozačima AMG-a. Aplikacija za Apple iPhone® povezuje se putem WLAN-a sa modelima AMG GT. Vozilo posle toga u stvarnom vremenu prenosi mnogobrojne podatke na aplikaciju. To su, na primer, brzina, stepen prenosa, ugao upravljača, vreme, položaj i ubrzanje.
Prikazan je sistem informisanja i zabave COMAND Online sa funkcijom Track Pace.
Za AMG-ove vozače trka.

Sa aplikacijom takođe možete zabeležiti vremena po krugovima ili sektorima na auto-moto stazama. U tu svrhu su na aplikaciji već zabeleženi brojni profili.  Kamera Appleovog iPhonea®-a uz to snima vožnju na stazi, tako da vozač dobija interaktivni video svog doživljaja na trci sa prikazom svih podataka iz telemetrije.

AMG Future Performance.

50 godina AMG-a – idealan trenutak da otvorimo novo poglavlje voznih performansi.
Prikazan je impresivni Mercedes-AMG GT Concept sa pogonom EQ Power+.
Zatvori
Prikazan je impresivni Mercedes-AMG GT Concept sa pogonom EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Pogledaj ponovno

Mercedes-AMG GT Concept.

Naše izložbeno vozilo Mercedes-AMG GT Concept pruža uvid u vrste alternativnih pogona na kojima AMG radi. Kupe sa četvoro vrata najavljuje dalje proširenje porodice modela AMG GT. U tu svrhu, sada treća klasa nakon vozila SLS AMG i AMG GT, razvija se potpuno u sopstvenoj režiji u Affalterbachu. Naziv i bitni elementi dizajna na prednjem i zadnjem delu vozila, na prvi pogled pokazuju pripadnost porodici klase AMG GT. Oznaka „EQ Power+“ na kameri retrovizora upućuje na dodatne performanse koje možemo očekivati od hibridnog vozila AMG-a.

Prikazan je bočni pogled na prednji deo konceptualnog modela AMG GT Concept iz kose donje perspektive.
Hibridni pogonski sklop budućnosti.
Potpuno novi napredak predstavlja pogonski sklop modela AMG GT Concept. Sa modelom SLS AMG Electric Drive već smo 2010. godine dokazali da je moguće napraviti sportski superautomobil sa električnim pogonom na bateriju– i to s visokim voznim performansama i maksimalnim uživanjem u vožnji. Dinamiku vožnje i efikasnost iz Formule 1 obećava planirani AMG-ov hiperauto. On predstavlja nagoveštaj onoga što se trenutno maksimalno može ostvariti hibridnom tehnologijom.
Prikazan je model AMG GT Concept pri punoj brzini.
Moguće je da je nakon objave slika došlo do izmena na proizvodu.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Visoko kvalifikovani ručni rad Mercedes-AMG-a.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

Visoko kvalifikovani ručni rad Mercedes-AMG-a.

Na prikazu je motor sa potpisom.

Za razliku od serijske proizvodnje u Mercedes-AMG-u se R4, V8 i V12 motori tradicionalno prave ručno prema filozofiji „One Man – One Engine“. Svaki motor montira po jedan mehaničar koji je pri tom odgovoran za sve – od ugradnje vratila radilice u blok motora, preko montaže bregastih osovina, sve do spajanja elektrike i punjenja motornim uljem – što je jasno vidljivo po njegovom potpisu na AMG pločici na motoru.

Slike i filmovi


Slike i filmovi.

Slike i filmovi


Slike i filmovi.

Prikazan je vozač koji ide prema svom crvenom vozilu Mercedes-AMG GT S Performance.
Prikazan je Mercedes-AMG E 63 S Karavan na putu iz donje kose perspektive.
Prikazan je upečatljiv prednji deo modela Mercedes-AMG C 63 S Coupé.
Prikazan je Mercedes-AMG GT R u vazdušnom tunelu.
Prikazana je serija Mercedes-AMG GLC 43 u industrijskoj hali.
Prikazan je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Limuzina iz gornje kose perspektive.
Prikazan je prednji deo modela Mercedes-AMG CLA 45 Coupé.
Prikazan je Mercedes-AMG SL 65 Roadster na magistralnom putu.
Prikazan je Mercedes-AMG G 63 u gradskoj džungli.
Prikazan je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet iz ptičje perspektive.

Mercedes-AMG GT S: potrošnja goriva, prosek: 9,6 – 9,4 l/100 km; emisija CO2, prosek: 224 – 219 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG E 63 S Karavan: potrošnja goriva, prosek: 9,4 - 9,1 l/100 km; emisija CO2, prosek: 214 - 206 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: potrošnja goriva, prosek: 8,9 - 8,6 l/100 km; emisija CO2, prosek: 209 - 200 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG GT R: potrošnja goriva, prosek: 11,4 l/100 km; emisija CO2, prosek: 259 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: potrošnja goriva, prosek: 10,7 l/100 km; emisija CO2, prosek: 244 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: potrošnja goriva, prosek: 10,7 l/100 km; emisija CO2, prosek: 244 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: potrošnja goriva, prosek: 8,9 l/100 km; emisija CO2, prosek: 203 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: potrošnja goriva, prosek: 7,3 - 6,9 l/100 km; emisija CO2, prosek: 171 - 162 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG SL 65: potrošnja goriva, prosek: 11,9 l/100 km; emisija CO2, prosek: 279 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG G 63: potrošnja goriva, prosek: 13,8 l/100 km; emisija CO2, prosek: 322 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Cabriolet: potrošnja goriva, prosek: 10,1 l/100 km; emisija CO2, prosek: 229 g/km<p>Navedene vrednosti potrošnje goriva i emisije CO2 izračunate su pomoću propisanog mernog postupka (čl. 2. br. 5, 6, 6a nemačke Uredbe o označavanju potrošnje energije za putnička vozila (Pkw-EnVKV) u trenutno važećoj verziji). Podaci se ne odnose na određeno vozilo i ne ulaze u ponudu, nego služe isključivo za upoređivanje različitih tipova vozila. Vrednosti se razlikuju u zavisnosti od točkova/pneumatika.</p>