Koncept vozila
Koncept vozila.
Koncept vozila
Koncept vozila.
Nova generacija V-Klase.
Pokreni se.
Koncept vozila.
Koncept vozila.
Poželjna za sva čula.
Opušteni doživljaj dinamičnih performansi.
Pomaže u zaštiti okruženja i Vašeg novčanika.
Prirodna veličina.
Prirodna veličina.
Uđite i uživajte u svakom kilomteru u V-Klasi. U V-Klasi porodice i poslovni ljudi putuju još opuštenije. Oni koji svoje slobodno vreme provode aktivno, svaki trenutak doživljavaju još intenzivnije, a putnici u shuttle vozilu stižu na svoja odredišta udobnije i sa više stila nego ikad pre.
Zahvaljujući svojim snažnim, prepoznatljivim oblicima, V-Klasa je pravi magnet za poglede – posebno sa linijom AMG Line. Karakteriše je izuzetno prostrana unutrašnjost: njen varijabilni koncept prostora, inteligentni sistemi pomoći i sigurnosti kao i izuzetno umreženi multimedijalni sistemi predstavljaju primer u segmentu. Sa novim motorom i novim najjačim motorom V 300 d snage 176 kW (239 KS) [potrošnja goriva, prosek: XXX l/100 km; emisije CO2: XXX g/km][*] kao i sa automatskim menjačem sa 9 stepena prenosa 9G-TRONIC svaka vožnja će biti uživanje..
Molimo Vas, okrenite uređaj da biste aktivirali vodoravni način prikaza. Ili koristite uređaj veće rezolucije.
Udobna unutrašnjost za do 8 osoba.
2 reda sedišta – bezbroj mogućnosti
Udobna unutrašnjost za do 8 osoba.
2 reda sedišta – bezbroj mogućnosti
V-Klasa raste u skladu sa svojim zadacima: u oba zadnja reda mogu se kombinovati zasebna sedišta, kao i klupa za 2 ili 3 osobe u najraznovrsnijim varijantama. U zadnjem delu vozila u serijskoj se opremi nalaze 4 komforna zasebna sedišta. Po želji se, već i u kompaktnu verziju vozila, mogu ugraditi dve klupe za 3 osobe čime V-Klasa postaje model sa 8 sedišta. Ako je 7 mesta dovoljno, 1. red u zadnjem delu vozila može se opremiti ili klupom za 2 osobe ili sa dva zasebna sedišta. Apsolutno najvažnija karakteristika komfora su luksuzna sedišta u prvom zadnjem redu vozila. Praktični detalji, na primer, sistem vodilica na kojem se klupe i sedišta mogu uzdužno pomerati, ili mogućnost podešavanja sedišta tako da budu jedna nasuprot drugih, ispunjavaju i najzahtjevnije individualne želje za udobnošću.
Sigurno je uzor.
Korisni asistenti uvek u vozilu.
Sigurno je uzor.
Korisni asistenti uvek u vozilu.
Duga svetla uvek mogu biti uključena. Kad sistem uoči vozilo koje vozi ispred ili iz suprotnog smera, automatski ga izuzima iz svetlosnog snopa dugih svetala. Zahvaljujući tome, zamorno uključivanje i isključivanje dugih svetala odlazi u prošlost, a vozač se može u potpunosti koncetrisati na dešavanja u saobraćaju.
Svetla prilagođena situaciji u vožnji.
LED Intelligent Light System poboljšava vidno polje vozača, a time i sigurnost vožnje, jer može prilagoditi osvetljenost puta različitim situacijama u vožnji.
Adaptivna prednja svetla se mogu pomerati horizontalno i vertikalno, a njihova luminoznost je varijabilna.
U opremu se, takođe, ubrajaju sistem pomoći za duga svetla koji može pomoći u sprečavanju zaslepljivanja vozača vozila iz suprotnog smera, kao i aktivno svetlo za krivine koje prednja svetla okreće u smeru krivine, znatno poboljšavajući osvetljenost puta. Ostale funkcije uključuju svetlo za vožnju magistralnim putem i svetlo za vožnju auto putem kod kojih je osvetljenost puta takođe optimizovana za konkretnu situaciju na putu.
Inteligentno međusobno povezani sistemi.
Paket pomoći u vožnji inteligentna je kombinacija četiri sistema pomoći koji mogu rasteretiti vozača i pružiti još veću sigurnost.
Mogu pomoći, na primer, pri održavanju minimalnog razmaka, uočavanju vozila u mrtvom uglu i nenamernom napuštanju vozne trake. U teškim situacijama mogu pomoći u izbegavanju nesreća odnosno ublažavanju posledica nesreće. U tu svrhu preventivni sistem zaštite putnika PRE-SAFE® može pravovremeno prepoznati kritične situacije u vožnji te tako preventivno aktivirati mere zaštite putnika.
Intervencijama prilikom kočenja može smanjiti skretanje vozila sa pravca.
Sistem pomoći pri bočnom vetru može pravovremeno prepoznati skretanje vozila sa pravca prouzrokovano jakim bočnim udarima vetra i pomoći vozaču u zadržavanju vozne trake.
Naime, naglo skretanje vozila sa pravca može izazvati neprimerene reakcije vozača po pitanju upravljanja. Sistem pomoći pri bočnom vetru može iznad brzine od 80 km/h automatski ispraviti smer kretanja vozila. Tako se osetno smanjuje skretanje vozila sa pravca, a uticaj bočnih udara vetra u velikoj se meri izjednačuje, odnosno smanjuje.
Sveobuhvatan pogled i podrška kod parkiranja.
Sistem aktivne pomoći pri parkiranju sa kamerom od 360° rasterećuje vozača pri traženju parking mesta, pri ulaženju na parking mesto i izlaženju iz njega, kao i pri manevrisanju.
Sistem aktivne pomoći pri parkiranju traži odgovarajuća parking mesta i automatski usmerava vozilo u uzdužna i poprečna parking mesta. Kamera od 360° prikazuje područje neposredno oko vozila – kako iz ptičije perspektive, tako i ispod donje ivice prozora. Pomaže prepoznavanjem prepreka prilikom parkiranja i manevrisanja.
Slike i filmovi o Mercedes-Benz V-Klasi.
Slike i filmovi o Mercedes-Benz V-Klasi.