GLC ss voznim karakteristikama.

Autentična dinamika vožnje zahvaljujući tipičnom DNK-u AMG-a: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

GLC ss voznim karakteristikama.

Autentična dinamika vožnje zahvaljujući tipičnom DNK-u AMG-a: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

  • Filozofija

    Na slici je Mercedes.AMG GLC u bočnom prikazu ukoso.

    AMG Performanse. Fascinacija u najčistijem obliku.

    AMG Performanse. Fascinacija u najčistijem obliku.

    Mercedes-AMG nije samo proizvođač vozila visokih performansi, AMG je obećanje. Obećanje da će uvijek ići korak dalje. Da će imati velika očekivanja i dati sve od sebe. Tako stvaramo izuzetne automobile za izuzetne ljude.

    Pritom nastaje nešto potpuno novo. SUV neodoljivog karaktera sportskog automobila. Dobro došao u porodicu, Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

  • Eksterijer

    Prikazan je je Mercedes-AMG GLC iz prednje bočne perspektive sa leve strane.

    Sportski, markantan, jedinstven: dizajn modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

    Prikazan je Mercedes-AMG GLC u zadnjoj bočnoj perspektivi sa leve strane

    Donji rub zadnjeg branika specifičan za AMG sadrži ukrasnu letvicu u srebrnom hromu.

    Na slici je prikaz prednjeg dela modela Mercedes-AMG GLC.

    Rešetka strukture dijamanta sadrži hromirane zakivke i natpis AMG.

    Na slici je prikaz zadnjeg dela modela Mercedes-AMG GLC.

    Karakteristični naglašeni elementi: četiri hromirana polirana završetka izduvne cevi.

    Na slici je Mercedes-AMG GLC u bočnom prikazu sa leve strane.

    Dinamika i performanse, od siluete, sve do najsitnijeg AMG detalja.

    Izuzetan. Sportista.

    Izuzetan. Sportista.

    Modelom Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC još se snažnije ističe sportska estetika GLC-a. Počev od sa zakrilaca u srebrnom hromu na ventilacionim otvorima za vazduh u AMG donjem rubu prednjeg branika, sve do dva hromirana polirana završetka izduvne cevi sa izgledom četiri cevi: svaki detalj puca od sporta.

    Specifičan dizajn modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC ima još veću vrednost zahvaljujući elementima boje srebrnog hroma i crne boje visokog sjaja. Rešetka strukture dijamanta sadrži hromirane zakivke i lamelu u crnoj boji visokog sjaja sa umecima u hromu visokog sjaja i natpis „AMG“. Prednji spliter u srebrnohm hromu omogućava optimalni dotok vazduha u module za hlađenje. Donji rub zadnjeg branika specifičan za AMG, sadrži ukrasnu letvicu u srebrnom hromu.

  • Unutrašnjost

    Na prikazu je unutašnjost modela Mercedes-AMG GLC.
    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG GLC.
    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG GLC.
    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG GLC.

    Snaga. Mišićavost.

    Snaga. Mišićavost.

    Vrhunski sportaš nije moguće postati bez dobrog građevnog materijala. Zbog toga vozač modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC smije od svog kokpita očekivati sve: vrhunsku izradu, prvoklasan dizajn i savršeno rukovanje. Upravljač AMG Performance u koži napa / mikrovlaknima DINAMICA dostupan u dodatnoj opremi, primjerice, savršeno leži u ruci – i za najsportskije manevre u vožnji. S AMG kombiniranim instrumentom uvijek imate pregled nad informacijama važnima za vožnju. Moguće je da više nikad nećete poželjeti izići iz vozila.

  • Tehnologija

    Pobednički tip.

    Prikazana je šasija modela Mercedes-AMG GLC s 3,0-litarskim V6 biturbo motorom i AMG sportskim šasijom.

    Najbolja moguća trakcija i oduševljavajuća dinamika vožnje: AMG Performance 4MATIC.

    Prikazan je AMG 3,0-litarski V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG GLC, osvetljen u ambijentu garaže.

    AMG osjećaj u vožnji: zadržati brzinu. Kratka usporavanja. Puno ubrzanje.

    Prikazan je AMG RIDE CONTROL+ modela Mercedes-AMG GLC, osvijetljen u ambijentu studija.

    AMG RIDE CONTROL+ sa adaptivnom amortizacijom.

    Pobednički tip.

    3,0-litarskii V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC koristi se u brojnim vozilima AMG Performance. Ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC savladava za XXX sekundi, a brzina se elektronski ograničava na km/h. Dodatno se AMG 3,0-litarski V6 biturbo motor odlikuje velikom snagom uz istovremeno niske vrednosti potrošnje i emisija.
    Oba turbopunjača ugrađena su blizu motora i reagiraju vrlo spontano. Za veliku izlaznu snagu od XXX kilovata<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p> (XXX KS) odgovoran je, između ostalog, pogonski pritisak povećan na 1,1 bar. Zajedno s XXX njutnmetara obrtnog momenta, koji su na raspolaganju od XXX do XXX/min, motor razvija veliku dinamiku i poletnost.

    Automatski menjač 9G-TRONIC sa skraćenim vremenom prebacivanja u različite stepene prenosa pogonom na sve točkove AMG Performance 4MATIC sa naglaskom na zadnji deo, osnova je za posebno angažovan doživljaj u vožnji na putu. Agilnom doživljaju u vožnji doprinose novorazvijena prednja osovina, čvrsta elastokinematika i izuzetno precizno AMG parametarsko upravljanje.