Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Najjača E-klasa svih vremena.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

Najjača E-klasa svih vremena.

  • Spoljašnjost

    Jedinstven AMG dizajn s povećanom dinamikom i ekskluzivnošću.

    Jedinstven AMG dizajn s povećanom dinamikom i ekskluzivnošću.

    Na prikazu je Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz zadnje bočne perspektive.

    Zadnji difuzor s tri zakrilca naglašava srodstvo s autosportom.

    Na slici je izbliza prikazan AMG donji deo prednjeg branika modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Moćno dinamičan: AMG donji deo prednjeg branika sa prednjim spliterom u srebrnom hromu.

    Na slici je bočni prikaz modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz žablje perspektive s AMG naplacima od lakog metala i AMG oblogama pragova.

    Snažni: AMG naplaci od lakog metala dimenzija 20" i AMG obloge pragova.

    Na prikazu su dvostruki polirani završeci isduvne cevi modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ u specifičnom dizajnu modela S.

    Dvostruki polirani završeci isduvne cevi osmišljeni su posebno za model S.

    Na prikazu je detalj zadnjeg poklopca modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Spoljašnjost vrhunskog izgleda.

    Spoljašnjost vrhunskog izgleda.

    Zahtev prema spoljašnjosti modela Mercedes-AMG je spojiti markantan dizajn s voznim performansama. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ to ispunjava u vrlo visokoj meri.

    Ispupčenja powerdome na poklopcu motora spuštenom između prednjih svetala ‒ poznato s modela Mercedes-AMG GT ‒ i prošireni blatobrani ističu snagu koja se krije u ovom vozilu visokih performansi. Ugrađeni otvori za vazduh bez mrežica ne ostavljaju samo utisak, oni omogućavaju ciljano strujanje vazduha čime slede veliki cilj: maksimalne vozne performanse.

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ nije predvodnik samo u vizuelnom smislu – već i svojim sonornim glasom. Kako bi u svakom trenutku zadao pravi ton, njegov se zvuk usklađuje prema programima vožnje AMG DYNAMIC SELECT. To znači: smanjen AMG zvuk u programu vožnje „Comfort“ i vrlo emocionalan u programima vožnje „Sport“, „Sport+“ i „Race“.

  • Unutrašnjost

    Ekskluzivna AMG unutrašnjost

    Na prikazu je pogled s vozačeve strane u prostor za vozača modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Vrhunski kvalitet materijala i izvrsni kvalitet izrade unutrašnjosti.

    Na prikazu je izgled kokpita modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz vozačeve perspektive.

    Upravljač AMG Performance s mikrovlaknima DINAMICA.

    Na slici je izbliza prikazan AMG kombinovani instrument u kokpitu sa širokim ekranom modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Varijabilan prikaz AMG kombinovanog instrumenta u kokpitu sa širokim ekranom.

    Na prikazu je navigacija sistema COMAND Online u kokpitu sa širokim ekranom modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Raskošna: navigacija COMAND Online u kokpitu sa širokim ekranom.

    Na prikazu je prostor za vozača modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ sa suvozačeve strane.

    Sedišta AMG Performance u koži napa s AMG grbom u naslonima za glavu.

    Na slici je prikaz detalja letvica prednjih pragova s natpisom „AMG“ modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+.

    Osvetljene ulazne letvice s natpisom „AMG“.

    Ekskluzivna AMG unutrašnjost

    Ko se smesti u Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+, iskusiće jedinstven spoj visoke dinamike vožnje i ekskluzivnog ambijenta. Celokupna unutrašnjost oduševljava izvrsnom izradom manufakturnog karaktera – jednostavno tipično za AMG.

    Prednja sportska sedišta AMG u koži napa s AMG grbom u naslonima za glavu pružaju primerenu bočnu potporu. Ona se, po želji, može dodatno povećati sedištima AMG Performance s još izraženijim bočnim stranicama.

    Za atmosferu autosporta će se pobrinuti upravljač AMG Performance s ravnim donjim rubom u koži napa s oznakom na 12 sati i kontrastnim ukrasnim šavom koji je na hvatištu presvučen mikrovlaknima DINAMICA otpornim na klizanje.


    Dalje istaknute karakteristike su kokpit sa širokim ekranom iz dva dela veličine 12,3" te profinjeni detalji poput analognog sata u dizajnu IWC.

  • Tehnologija

    Pogodniji za trkačke staze nego ikad.

    Na prikazu je prostor motora modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ iz ptičje perspektive.

    Koncentrirana snaga: u prostoru motora na delu je tehnologija na nivou autosporta.

    Na prikazu je izvađeni AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor.

    AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor snage 450 kW i s 850 Nm okretnog momenta.

    Na prikazu su dinamični AMG ležajevi motora u krupnom planu.

    Dinamični AMG ležajevi motora modela S.

    Na prikazu je izvađeni AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi.

    AMG kompozitni kočni sklop visokih performansi s kočnim čeljustima lakiranima u crvenu boju.

    Na prikazu je izvađena AMG blokada diferencijala zadnje osovine.

    Elektronski regulisana AMG blokada diferencijala zadnje osovine.

    Na prikazu je izvađen AMG Performance izduvni sistem.

    Zvučan: AMG Performance izduvni sistem s mogućnošću menjanja postavki.

    Pogodniji za trkačke staze nego ikad.

    Nijedna E-Klasa još nikad nije bila toliko dosledno osmišljena za dinamiku vožnje. AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor razvijen za najveće performanse daje neverovatnu snagu od 450 kilovata (612 KS) i 850 njutnmetara.

    Menjač modela Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ takođe osvaja ekstremno kratkim vremenima reakcije i visokom efikasnošću.

    Jer ko želi dosegnuti svoje ciljeve, svoju energiju mora ciljano koristiti. Kao što to čini inovativni sistem pogona na sve točkove AMG Performance 4MATIC+. Potpuno varijabilna raspodela okretnog momenta – od pogona na sve točkove, sve do pogona isključivo na zadnje točkove – omogućava izvrsnu trakciju prilagođenu situaciji, koja mu je potrebna da bi snagu putem 9-stupanjskog sportskog menjača AMG SPEEDSHIFT MCT preneo na put. Performanse svedene na najbitnije.

    Pogon po želji omogućava i kontrolisano proklizavanje. U tu svrhu AMG blokada diferencijala zadnje osovine, elektronički regulisana u modelu S, savršeno nadopunjava pogon na sve točkove i omogućava izvrsne performanse u krivinama.
 Zavisno od situacije u vožnji, podršku pružaju dinamični AMG ležajevi motora. Pri visokom lateralnom ubrzanju su tvrdi za bolje skretanje. Pri vožnji u pravcu su mekši čime omogućavaju maksimalan komfor.

    Za maksimalne performanse kočenja u dodatnoj je opremi dostupan AMG keramički kompozitni kočni sklop visokih performansi.