Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

Najbolje performanse.

Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

Najbolje performanse.

  • Spoljašnjost

    Na prikazu je prednji deo modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC u krupnom planu iz žablje perspektive.

    Hromirana rešetka strukture dijamanta sa lamelom i AMG znakom.

    Na prikazu je Mercedes-AMG E 43 4MATIC iz zadnje bočne perspektive.

    Sportski naglašen zadnji deo sa dva hromirana dvostruka polirana završetka izduvne cevi.

    Na slici je izbliza prikazan zadnji deo modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Povećava stabilnost vožnje: AMG spojler u boji vozila.

    Na slici je detaljan prikaz blatobrana sa natpisom „BITURBO“ modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Snažan, samouveren nastup.

    Snažan, samouveren nastup.

    Markantan prednji deo sa rešetkom strukture dijamanta i velikim ventilacionim otvorima za vazduh na prvi pogled legitimiše Mercedes-AMG E 43 4MATIC kao člana porodice AMG. Dva elegantna poprečna peraja na spoljašnjim otvorima za hlađenje naglašavaju vizuelnu pojavu. AMG naplaci od lakog metala dimenzija 19" sa 5 krakova, lakirani u crnu boju visokog sjaja i polirani, dominiraju bočnim prikazom.

  • Unutrašnjost

    Izražajna unutrašnjost.

    Na prikazu je prednji deo unutrašnjosti modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Snažan kontrast: dominantna crna boja sa crvenom ambijentalnom rasvetom.

    Na prikazu je kokpit modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC iz vozačeve perspektive.

    Izgled sportskog automobila: kokpit sa ekskluzivnim sportskim papučicama.

    Na prikazu je detalj dvostrukog ekrana modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Digitalna pozornica: kokpit sa širokim ekranom i optikom ravnog ekrana.

    Na prikazu je pogled sa suvozačeve strane u prednji deo unutrašnjosti modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Sportska sedišta za optimalnu bočnu potporu i pri forsiranom načinu vožnje.

    Na prikazu su zadnja sedišta modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC iz desne bočne perspektive.

    Jedinstvene: presvlake sa grafikom sedišta specifičnom za AMG.

    Na prikazu su detalji instrument table sa vazdušnim jastukom modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Crvena nit: kontrastni ukrasni šavovi i vrhunski materijali.

    Na slici je izbliza prikazana središnja konzola modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC sa podlogom osetljivom na dodir i analognim satom.

    Središnja konzola sa donjim upravljačkim poljem specifičnim za AMG.

    Izražajna unutrašnjost.

    Crveni ukrasni šavovi i sigurnosni pojasevi u unutrašnjosti dosledno oblikovanoj u crnoj boji signalizuju povećanu dinamiku. Multifunkcionalni sportski upravljač sa ravnom donjom ivicom ide na ruku strastvenim vozačima.

    Prikaz svih merodavnih informacija u AMG kombinovanom instrumentu optimizovan je za dinamično korišćenje. RACETIMER i skala na 280 km/h u dizajnu „ciljne zastavice“ ukazuju na gene iz autosporta.

  • Tehnologija

    Izuzetne performanse.

    Na prikazu je pogonski sklop modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Vozne performanse: posebno razvijen pogonski sklop.

    Na prikazu je AMG sportska šasija modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Optimalna dinamika i pri forsiranoj vožnji: AMG sportska šasija.

    Na prikazu je pogon na sve točkove AMG Performance 4MATIC modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Naglašenog zadnjeg dela za visoku agilnost: pogon na sve točkove AMG Performance 4MATIC.

    Na prikazu je AMG sportsko parametarsko upravljanje modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    Direktno i sa jasnom povratnom informacijom: AMG sportsko parametarsko upravljanje.

    Na prikazu je AMG sportski kočioni sklop modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC.

    AMG sportski kočioni sklop sa samoventilirajućim kompozitnim kočionim diskovima.

    Na prikazu je prostor motora modela Mercedes-AMG E 43 4MATIC iz ptičje perspektive.

    Srce: šestocilindrični motor sa 520 Nm maksimalnog okretnog momenta.

    Izuzetne performanse.

    E 43 4MATIC nudi uverljivu dinamiku vožnje kao i savremenu efikasnost. 3,0-litreni V6 biturbo motor snage 295 kW (401 KS) i sa 520 Nm<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p> , skraćena vremena prebacivanja stepena prenosa i nova usklađena sportska šasija AMG RIDE CONTROL koja se temelji na vazdušnom oslanjanju AIR BODY CONTROL samo su neka od istaknutih tehnoloških obeležja.

    Za posebno emocionalan doživljaj u vožnji šasiju možete namestiti od komforne do ekstremno sportske putem sistema AMG DYNAMIC SELECT.