Novi CLA Shooting Brake.

Igraj po sopstvenim pravilima.

Najvažnije karakteristike vozila


Šta je zapravo Shooting Brake?

Nama je to najbolja kombinacija: sportski i praktičan. Inteligentan i elegantan. Jednostavno, kao nijedan drugi.

Najvažnije karakteristike vozila


Šta je zapravo Shooting Brake?

Nama je to najbolja kombinacija: sportski i praktičan. Inteligentan i elegantan. Jednostavno, kao nijedan drugi.

Na slici je Mercedes-Benz CLA Shooting Brake iz prednje bočne perspektive.
Na slici je unutrašnjost modela Mercedes-Benz CLA Shooting Brake.
Na slici je Mercedes-Benz CLA Shooting Brake sa zadnje strane.

Komfor


Drago mi je da smo se upoznali.

Novi CLA Shooting Brake govori samo jedan jezik: tvoj. Zahvaljujući sistemu MBUX, dovoljno je reći „Hej, Mercedes” i tvoj Mercedes ne samo da sluša, nego reaguje na svaku reč.

Komfor


Drago mi je da smo se upoznali.

Novi CLA Shooting Brake govori samo jedan jezik: tvoj. Zahvaljujući sistemu MBUX, dovoljno je reći „Hej, Mercedes” i tvoj Mercedes ne samo da sluša, nego reaguje na svaku reč.

Istaknute karakteristike komfora:

Na slici je unutrašnjost modela Mercedes-Benz CLA Shooting Brake.

Istaknute karakteristike komfora:

  • Asistent za unutrašnjost MBUX
  • Sistem govornog upravljanja LINGUATRONIC
  • Predviđanje ponašanja korisnika

Molimo, vodite računa o tome da asistent za unutrašnjost MBUX trenutno nije dostupan i ne može se naručiti.

Sigurnost


Čita ulicu.

Novi CLA Shooting Brake pažljivo posmatra svoju okolinu. Bez obzira na to gde ideš: njegov cilj je tvoja sigurnost.

Sigurnost


Čita ulicu.

Novi CLA Shooting Brake pažljivo posmatra svoju okolinu. Bez obzira na to gde ideš: njegov cilj je tvoja sigurnost.

Istaknute karakteristike sigurnosti:

Na slici je Mercedes-Benz CLA Shooting Brake sa zadnje strane.

Istaknute karakteristike sigurnosti:

  • Paket pomoći u vožnji
  • Sistem PRE-SAFE®
  • MULTIBEAM LED
  • Sistem aktivne pomoći pri kočenju

Specifikacije


Merilo.

Novi CLA Shooting Brake postavlja merila. Pogledaj brojke.

Specifikacije


Merilo.

Novi CLA Shooting Brake postavlja merila. Pogledaj brojke.

Na slici je Mercedes-Benz CLA Shooting Brake sa bočne strane.

Snažni

Motori

Prostrana

Unutrašnjost

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

Na slici je asortiman modela Mercedes-AMG CLA Shooting Brake na trkačkoj pisti

Obrtni moment

400 Nm do 500 Nm<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p>

Ubrzanje

4,0 s do 4,9 s

od 0 do 100 km/h

Snaga

225 kW do 310 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p>

Mercedes-AMG

Za novi CLA Shooting Brake dostupni su modeli Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake, Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake i Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake.

Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC Shooting Brake, potrošnja goriva, prosek: 7,4 l/100 km, emisije CO2, prosek: 171-168 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>
Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake, potrošnja goriva, prosek: 8,2 l/100 km, emisije CO2, prosek: 191-188 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>
Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake, potrošnja goriva, prosek: 8,2 l/100 km, emisije CO2, prosek: 191-188 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>