Nova

C-Klasa Coupé.

Svaki put sve bolja.

Najvažnije karakteristike vozila


Dinamika je stav.

Da ni u jednom trenutku ne spavate, nego uvek ponovo dokazujete snagu inovacija.

Najvažnije karakteristike vozila


Dinamika je stav.

Da ni u jednom trenutku ne spavate, nego uvek ponovo dokazujete snagu inovacija.

Prikazana je je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa prednje bočne strane.

Svaki put sve bolja

Na prikazu je Mercedes-Benzova C-klasa Coupé s prednje bočne strane.

Šasija DYNAMIC BODY CONTROL

Prikazana je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa zadnje bočne strane.

Sportski dizajn

Prikazan je kokpit Mercedes-Benzove C-Klase Coupé

Digitalni kokpit

Prikazana je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa zadnje bočne strane.

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Prikazana je unutrašnjost Mercedes-Benzove C-Klase Coupé

Ambijentalno osvetljenje

Novosti


Nova C-Klasa Coupé spremna je za pokret.

Mnoge inovacije pružaju još veću dinamiku.

Novosti


Nova C-Klasa Coupé spremna je za pokret.

Mnoge inovacije pružaju još veću dinamiku.

Komforno upravljanje ENERGIZING.

Nova C-Klasa Coupé oduševljava ne samo svojom snagom, već povećava uživanje vozača. Sa komfornim upravljanjem ENERGIZING u dodatnoj opremi.

Ambijentalno osvetljenje sa 64 boje, zvučni sistem i sistem mirisa AIR-BALANCE umreženi su i putem programa poput „Vitalnost” ili „Svežina” mogu povećati produktivnost i uživanje vozača i putnika.

DYNAMIC BODY CONTROL.
Pređite iz kupea punog stila u očaravajući sportski automobil: vrlo jednostavno, pritiskom na dugme.

Koristite fino podešavanje šasije: sa funkcijom DYNAMIC BODY CONTROL pronaći ćete savršenu ravnotežu maksimalne pokretljivosti i visokog komfora koja odgovara uslovima na putu i Vašem ličnom načinu vožnje.

Ekran multimedijalnog sistema

Ekran multimedijalnog sistema visoke rezolucije sa dijagonalom ekrana 26 cm (10,25") posebno će povećati utisak kvaliteta unutrašnjosti Vašeg vozila.

Zahvaljujući većoj rezolucijii od 1920 x 720 piksela, uživaćete u vrhunskom kvalitetu slike sa kristalno jasnim prikazom svih sadržaja, informisanja i zabave.

EQ Boost. Snaga budućnosti.

EQ Boost sa jedne strane označava munjevito ubrzanje, a sa druge strane nečujno klizanje kod vožnje u praznom hodu sa smanjenom potrošnjom goriva.

U tu svrhu se benzinski motor inteligentno elektrificira putem integrisanog starter-generatora.

Prednja svetla MULTIBEAM LED sa dugim svetlima ULTRA RANGE.

Nova C-Klasa Coupé kao da može da gleda u budućnost: supermoderna prednja svetla u LED tehnologiji neobičnog dizajna svetle još preciznije, jasnije i inteligentnije nego ikad.

Putem 84 svetlosne diode, kojima se individualno može upravljati, svetlo se uključuje upravo tamo gdje je potrebno. Integrisana duga svetla ULTRA RANGE na slobodnom ravnom putu mogu dužinu svetlosnog snopa povećati na zakonski dozvoljen maksimum.

Dizajn vozila


Nova C-Klasa Coupé pokazuje se iznutra i spolja u vrhunskim performansama.

U vrhunskoj formi – kad je bitno. Nova C-Klasa Coupé je stigla i istrenirana je kao nikad dosad.

Dizajn vozila


Nova C-Klasa Coupé pokazuje se iznutra i spolja u vrhunskim performansama.

U vrhunskoj formi – kad je bitno. Nova C-Klasa Coupé je stigla i istrenirana je kao nikad dosad.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Žao nam je, ali Vaš uređaj ne podržava ovu funkciju.

Molimo Vas, okrenite uređaj da biste aktivirali vodoravni način prikaza. Ili koristite uređaj veće rezolucije.

Pogled usmeren ka sledećem cilju.

Dizajn prednjeg dela nove C-Klase Coupé već na prvi pogled donosi osećanje snage i dinamike. Prednja LED svetla visoke efikasnosti u serijskoj opremi deluju posebno kvalitetno.
Prikazana je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa prednje bočne strane.
Zatvori
Prikazana je rešetka strukture dijamanta s Mercedesovom zvezdom Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

U sredini prednjeg dela nalazi se rešetka strukture dijamanta s Mercedesovom zvezdom i lamelom.

Snažan kraj: AMG donji rub zadnjeg branika u optici difuzera.

AMG donji rub zadnjeg branika u optici difuzera s umetkom u crnoj boji stvara snažan kraj linije AMG Line.
Prikazana je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa zadnje bočne strane.
Zatvori
Prikazan je donji rub zadnjeg branika Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

Donji rub zadnjeg branika

Naš inovativan sistem svetala.

U dodatnoj su opremi dostupna supermoderna prednja svetla MULTIBEAM LED s dugim svetlima ULTRA RANGE koja isijavaju želju za brzinom.
Prikazano je prednje svetlo MULTIBEAM LED Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

Udobnost je najbolji trening.

Iskusite komfor koji znači više. Koji opušta, smiruje, ali istovremeno i aktivira i podstiče. Potpuno komforno pritiskom na dugme: zahvaljujući komfornom upravljanju ENERGIZING. Jedna od važnih karakteristika Unutrašnjosti nove C-Klase Coupé.
Prikazana je unutrašnjost Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.
Zatvori
Prikazana su sedišta Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

Sedišta kupea iz serijske opreme u integralnom dizajnu nadahnuta su autosportom.

Savršeni uslovi za trening.

Novi upravljač s kontrolnim dugmićima osetljivim na dodir, potpuno digitalni instrumenti i ekrani, uključujući najnoviju generaciju sistema informisanja i zabave, te glasovno upravljanje, omogućavaju supermoderno upravljanje.
Prikazana je unutrašnjost Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.
Zatvori
Prikazan je ekran multimedijskog sistema veličine 10,25" Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

Novi ekran multimedijskog sistema visoke rezolucije dostupan je u veličini do 10,25".

Prikazan je upravljač s kontrolnim dugmićima osetljivim na dodir Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

Novi multifunkcionalni upravljač s kontrolnim dugmićima osetljivim na dodir.

Otmen i izražajan.

Ukrasni delovi u hrastu antracit otvorenih pora u kombinaciji s kožom u brusnica crvenoj boji.
Prikazani su ukrasni elementi Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.

Sigurnost i pomoć


Komfor koji povećava efikasnost i besprekorna sigurnost.

Bilo da se nalazite u saobraćajnom špicu, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim putevima, Vaša će Vas nova Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé značajno rasteretiti upravo u stresnim situacijama. Iza toga stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vreme koje provodite za upravljačem Vaše vreme. Vreme za opuštanje. Vreme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli pre svega sigurno, ali sasvim opušteni.

Sigurnost i pomoć


Komfor koji povećava efikasnost i besprekorna sigurnost.

Bilo da se nalazite u saobraćajnom špicu, na dugoj noćnoj vožnji ili na nepoznatim putevima, Vaša će Vas nova Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé značajno rasteretiti upravo u stresnim situacijama. Iza toga stoji koncept koji svaku vožnju u Mercedes-Benzu čini sigurnom i jedinstvenom: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Jer je vreme koje provodite za upravljačem Vaše vreme. Vreme za opuštanje. Vreme za punjenje baterija. Kako biste na svoje odredište stigli pre svega sigurno, ali sasvim opušteni.

Imati širok pogled, a da drugima ne priđete preblizu.
Svetlo uključuje preko 84 LED sijalice kojima se može individualno upravljati upravo tamo gde je potrebno. Na taj način prednja svetla svetle preciznije, svetlije i inteligentnije nego ikad.

Integrisana duga svetla ULTRA RANGE na ravnom delu puta mogu dužinu svetlosnog snopa povećati na zakonski dozvoljen maksimum, a time i na dužinu do 650 metara.

Nova C-Klasa Coupé gotovo svuda ima svoje oči.

Četiri umrežene kamere integrisane u vozilo omogućavaju realističan sveobuhvatni pogled za najbolju moguću vidljivost prilikom različitih manevara parkiranja

Na taj način imate ne samo pregled na prepreke ispod nivoa prozora, nego i podršku kod ulaska na parking mesto i izlaska iz njega.

Koristi vreme pre saobraćajne nesreće.
Preventivni sistem zaštite putnika može, pomoću mnoštva mera, znatno smanjiti rizik od povreda u slučaju moguće saobraćajne nesreće.

Posebno inovativan: sistem PRE-SAFE® Sound može proizvesti šum u zvučnicima i time izazvati zaštitni refleks. Sluh se nakratko isključuje i na taj način štiti od glasnih zvukova sudara.

Rasterećenje je najveći komfor.
Delomično autonomna vožnja, autonomno kočenje i aktivna podrška prilikom manevara izbegavanja i kočenja, omogućavaju veću sigurnost za sve učesnike u saobraćaju.
Svaki Mercedes pomaže drugom.
Putem usluge Car-to-X-Communication vozila sa odgovarajućom opremom mogu međusobno razmeniti informacije i zapravo upozoriti jedna druge, na primer na opasne situacije na putu.

Mercedes-AMG


Dinamična na prvi pogled.

Mercedes-AMG


Dinamična na prvi pogled.

  • Mercedes-AMG C-klasa

    Mercedes-AMG

    Prikazana su 3 modela Mercedes-AMG C Coupé.

    Modeli Mercedes-AMG C-Klase Coupé: C 43, C 63 i C 63 S.

    Mercedes-AMG

    Brojna poboljšanja spoljašnjosti, unutrašnjosti i ispod haube motora ne ostavljaju mesto dilemi: performanse i dinamika značajno su poboljšane i čine Mercedes-AMG C-Klasu Coupé još privlačnijom.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé | Mercedes-AMG C 63 Coupé | Mercedes-AMG C 63 S Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvoreni put / prosek: 9,7-9,5 l/100 km, emisije CO2, prosek: 222-217 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Nov – ne i ustaljen

    Prikazan je Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé sa prednje bočne strane.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé - AMG rešetkom hladnjaka sa dvostrukom lamelom.

    Prikazan je zadnji deo modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Atraktivni difuzor i dva okrugla dvostruka završetka izduvne cevi predstavljaju čistu performansu.

    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé sa pogledom odozgo.

    Novi AMG upravljač sa dugmićima osetljivim na dodir.

    Prikazan je 3,0-litarski V6 biturbo motor modela Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé sa prednje bočne strane.

    Snaga 3,0-litarskog V6 biturbo motora povećana je na 287 kW (390 KS).

    Nov – ne i ustaljen

    Veća snaga motora i sportski izoštren izgled čine Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé u novoj verziji modela još privlačnijim. Svojim jedinstvenim dizajnom i povećanjem snage 3,0-litarskog V6 biturbo motora na 287 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p> (390 KS) Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé predstavlja izuzetno privlačan ulazak u svet performansi. Spoljašnjost vozila otklanja svaku sumnju u njegovo poreklo: nova AMG rešetka hladnjaka sa dvostrukom lamelom, kao i dva okrugla dvostruka polirana završetka iyduvne cevi savršeno ističu njegov sportski karakter. Zahvaljujući pogonu na sve točkove AMG Performance 4MATIC i menjaču sa devet stepeni prenosa SPEEDSHIFT TCT, možete uživati u neograničenom kvalitetz sportskog vozila.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvoren put/ prosek: 9,7-9,5 l/100 km, emisije CO2, prosek: 222-217 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>

  • Mercedes-AMG C 63

    Snaga u kombinaciji sa klasom

    Prikazan je Mercedes-AMG C 63 Coupé sa prednje bočne strane.

    Sa markantnom maskom hladnjaka tipičnom za AMG, Mercedes-AMG C 63 Coupé postaje još sportskiji.

    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé sa pogledom kroz vozačeva vrata.

    Čisti užitak sportskog automobila zahvaljujući unutrašnjosti ekskluzivno oblikovanoj za Mercedes-AMG C 63 i C 63 S.

    Prikazan je AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor i oslanjanje AMG RIDE CONTROL sa bočne strane.

    Šasija AMG RIDE CONTROL i uobičajeno snažan AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor.

    Snaga u kombinaciji sa klasom

    Sportski dizajn i ekstremna dinamika: Mercedes-AMG C 63 Coupé ostvaruje performanse koje možete isprobati. Izgled prednjeg dela vozila sa novom maskom hladnjaka specifičnom za AMG to dokazuje već na prvi pogled. Ali, ispod poklopca motora snage 350 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p> (476 KS) i obrtnog momenta 650 Nm na raspolaganju takođe stoje rezerve snage tipične za AMG koje će menjač sa devet stepeni prenosa AMG SPEEDSHIFT MCT pretvoriti u čistu voznu performansu. Osećaj AMG-a primetan je i u svakom detalju unutrašnjosti – rezultat je fuzija odabranih materijala i sportskog izgleda.

    Mercedes-AMG C 63 Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvoren put/ prosek: 10,8 l/100 km, emisije CO2, prosek: 247 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>

    Snaga

    287 kW do 375 kW

    Ubrzanje od 0 do 100 km/h u sekundama

    3,9 s do 4,7 s

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Performanse na najvišem nivou snage

    Prikazan je Mercedes-AMG C 63 S Coupé sa bočne strane.

    Pravi predvodnik i sa bočne strane: Mercedes-AMG C 63 S Coupé.

    Prikazan je zadnji deo modela Mercedes-AMG C 63 S Coupé sa strane

    Još privlačniji zahvaljujući novom donjem rubu sa još naglašenijim difuzerom.

    Prikazana je unutrašnjost modela Mercedes-AMG C 63 i C 63 S Coupé sa pogledom kroz vozačeva vrata.

    Čisti utisak sportskog automobila zahvaljujući unutrašnjosti ekskluzivno oblikovanom za Mercedes-AMG C 63 i C 63 S.

    Prikazan je AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor i šasija AMG RIDE CONTROL sa bočne strane.

    Šasija AMG RIDE CONTROL i uobičajeno snažan AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor osiguravaju snagu i kontrolu.

    Performanse na najvišem nivou snage

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé predstavlja se u atraktivnijoj izradi nego ikad pre – i to ne samo zahvaljujući novom dizajnu prednjeg dela sa maskom hladnjaka specifičnom za AMG. Novooblikovani zadnji deo takođe doprinosi sportskom dizajnu vozila. AMG 4,0-litarski V8 biturbo motor snage 375 kW<p>Podaci o nominalnoj snazi i nominalnom obrtnom&nbsp; momentu u skladu sa Uredbom (EZ) br. 715/2007 u trenutno važećoj verziji.</p> (510 KS) i obrtnog momenta 700 Nm stavlja na put rezerve snage tipične za AMG. Menjač sa devet nivoa prenosa AMG SPEEDSHIFT MCT oduševljava kratkim vremenom reakcije i varijabilnim doživljajem u vožnji zahvaljujući programima vožnje AMG DYNAMIC SELECT „Comfort“, „Sport“, „Sport+“, „Klizak teren“ i „Individual“ kao i programu „RACE“ ekskluzivnom za Mercedes-AMG C 63 S.

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: potrošnja goriva gradska vožnja / otvoren put/ prosek: 10,8 l/100 km, emisije CO2, prosek: 248 g/km<p>Navedene vrednosti izračunate su pomoću propisanog mernog postupka. To su „izmerene vrednosti CO2 koje su dobijene ispitivanjem vozila u skladu sa NEDC-om” u smislu čl. 2. br. 1 uredbe Komisije (EU) 2017/1153. Podaci o potrošnji goriva izračunati su na osnovu tih vrednosti. Potrošnja struje izračunata je na osnovu Uredbe 692/2008/EZ.</p>

Slike i filmovi


Čak i kad je samo pogledate, nova C-Klasa Coupé ubrzava: Vaš puls.

Slike i filmovi


Čak i kad je samo pogledate, nova C-Klasa Coupé ubrzava: Vaš puls.

Prikazana je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa zadnje bočne strane.
Prikazana je Mercedes-Benzova C-kKasa Coupé sa prednje bočne strane.
Prikazan je kokpit Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.
Prikazana je Mercedes-Benzova C-Klasa Coupé sa zadnje bočne strane.
Prikazan je kokpit Mercedes-Benzove C-Klase Coupé.
Video prikazuje Mercedes-Benzovu C-Klasu Coupé iz različitih perspektiva.
Pogledaj ponovno