Pogon.

Saznajte više o alternativnim opcijama pogona.

EQC 400 4MATIC: kombinovana potrošnja električne energije: 21,3-20,2 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km. 

Električni pogon


Novi EQC - bezkompromisno električan.

Čista električna mobilnost znači izostanak lokalnih emisija, gotovo nečujno kretanje i izuzetnu brzinu reakcije. Uživajte u potpuno novom iskustvu vožnje.

Električni pogon


Novi EQC - bezkompromisno električan.

Čista električna mobilnost znači izostanak lokalnih emisija, gotovo nečujno kretanje i izuzetnu brzinu reakcije. Uživajte u potpuno novom iskustvu vožnje.

Video pokazuje način funkcionisanja električnog vozila Mercedes-Benz EQC.
Pogledaj ponovno

Potpuno električni pogon


Otkrijte komponente potpuno električnog pogona.

Potpuno električni pogon


Otkrijte komponente potpuno električnog pogona.

Sistem punjenja
Zahvaljujući inteligentnom sistemu punjenja, baterija se može puniti na više načina, kao npr. putem kućne strujne utičnice, Wallbox-a, AC i DC stanica za punjenje.

Punjač u samom vozilu je integrisan u vozilo i upravlja punjenjem preko javne mreže električne energije. Pored mogućnosti punjenja putem "normalnog" mrežnog priključka (AC), vozilo je moguće puniti i na DC stanicama (stanice za brzo punjenje.)

Mercedes-Benz EQ
Visokonaponska litijum-jonska baterija

Visokonaponska litijum-jonska baterija je centralno skladište energije za električni pogon. Performanse i domet vozila su u direktnoj vezi sa kapacitetom baterije.

Baterija se puni eksterno na mreži električne energije. Pored toga, energija se obnavlja rekuperacijom prilikom kočenja i u režimu prekoračenja. Da bi težište vozila bilo dinamično i nisko, baterija je ugrađena u donji deo vozila.

Mercedes-Benz EQ

Elektromotor

Po jedan elektromotor na prednjoj i zadnjoj osovini pretvara električnu energiju iz visokonaponske baterije u mehaničku.

Kako bi se smanjila potrošnja struje i poboljšala dinamika, efikasnost raspodele pogonske snage postepeno se reguliše između prednje i zadnje osovine.

Mercedes-Benz EQ

Rekuperativni sistem kočenja

Za još veći domet: veliki potencijal za smanjenje potrošnje nalazi se u povećanoj regeneraciji energije u fazi kretanja bez gasa i fazi kočenja (rekuperacija).

To se odvija kroz inteligentnu i efikasnu raspodelu momenta usporavanja. Kada pritisnete papučicu kočnice, elektromotor će inicijalno preuzeti usporavanje vozila, a pritom delovati kao generator. Možete, takođe, uticati na proces rekuperacije koristeći ručice za promenu stepena prenosa na upravljaču vozila.

Mercedes-Benz EQ

EQC 400 4MATIC: kombinovana potrošnja električne energije: 21,3-20,2 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km. 

Plug-in hibridni pogon


EQ Power: savršena kombinacija elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

Istražite individualne komponente plug-in hibridnog pogona i saznajte više o našim EQ Power modelima.

Plug-in hibridni pogon


EQ Power: savršena kombinacija elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

Istražite individualne komponente plug-in hibridnog pogona i saznajte više o našim EQ Power modelima.

Mercedes-Benz EQ Power: plug-in hybrid drive.

Plug-in punjenje
Pored rekuperacije, visokonaponska litijum-jonska baterija se može i napuniti putem utičnice na desnoj strani zadnjeg branika. 

Zahvaljujući integrisanom sistemu za punjenje, bateriju možete napuniti koristeći Wallbox, kućnu strujnu utičnicu, ili na javnim stanicama za punjenje.

Mercedes-Benz EQ

Visokonaponska litijum-jonska baterija

Visokonaponska litijum-jonska baterija u zadnjem delu vozila omogućava potpuno električni pogon, na primer u gradskoj sredini.

Baterija se može napuniti koristeći Wallbox, ali i tokom vožnje procesom rekuperacije ili motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

Mercedes-Benz EQ
Hibridni pogoni uključujući elektromotor

Elektromotor se može koristiti i kao motor ali i kao generator. U režimu prekoračenja i prilikom kočenja dolazi do obnavljanja električne energije i punjenja litijum-jonske baterije.

Mercedes-Benz EQ

Motor sa unutrašnjim sagorevanjem

U zavisnosti od odabranog modela, snažni dizel ili benzinski motori se kombinuju sa hibridnim modulima i baterijama različitih performansi.

Po potrebi, snagu motora sa unutrašnjim sagorevanjem dodatno podržava elektromotor - za dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Rezultat su vozne performanse koje spajaju uživanje u vožnji sa smanjenom potrošnjom i niskim lokalnim emisijama.

Mercedes-Benz EQ

Rekuperativni sistem kočenja

Za još veći domet: veliki potencijal za smanjenje potrošnje nalazi se u povećanoj regeneraciji energije u fazi kretanja bez gasa i fazi kočenja (rekuperacija).

 

To se odvija kroz inteligentnu i efikasnu raspodelu momenta usporavanja. Kada pritisnete papučicu kočnice, elektromotor će inicijalno preuzeti usporavanje vozila, a pritom delovati kao generator. 

Mercedes-Benz EQ

Električni pogon gorivim ćelijama


Kako pravimo gorivo budućnosti koristeći vodonik.

Kombinacija gorivnih ćelija i baterija omogućava lokalnu vožnju bez emisija, uz vreme punjenja od samo nekoliko minuta. Saznajte više o GLC F-CELL individualnim pogonskim komponentama.

Električni pogon gorivim ćelijama


Kako pravimo gorivo budućnosti koristeći vodonik.

Kombinacija gorivnih ćelija i baterija omogućava lokalnu vožnju bez emisija, uz vreme punjenja od samo nekoliko minuta. Saznajte više o GLC F-CELL individualnim pogonskim komponentama.

Utičnica za punjenje

Kao dodatni izvor energije, litijum-jonska baterija se može eksterno puniti putem utičnice za punjenje koja se nalazi na desnoj strani zadnjeg branika, koristeći plug-in tehnologiju.

F-CELL utičnica za punjenje
Visokonaponska litijum-jonska baterija

Visokonaponska litijum-jonska baterija ima bruto kapacitet 13,5kWh i predstavlja dodatni izvor energije za elektromotor.

Inteligentna kombinacija gorivnih ćelija i sistema baterija nudi optimizaciju efikasnosti i udobnost.

Visokonaponska litijum-jonska baterija
Nastavci za punjenje H2
Zahvaljujući tehnologiji rezervoara od 700 bara, GLC F-CELL dopunjava celokupnu količinu vodonika za tri minuta na stanici za punjenje vodonika.

GLC F-CELL omogućava dovoljno energije za domet od 430 km jednim punjenjeml[2]. Vozač modela F-CELL na raspolaganju ima i dodatnih 51 km[2] zahvaljujući litijum-jonskoj bateriji

Nastavci za punjenje H2

Rezervoari za vodonik

Dva rezervoara izrađena od ugljeničnih vlakana okvirne zapremine 4.4 kg vodonika.

Zahvaljujući tehnologiji rezervoara od 700 bara, zapremina vodonika se u potpunosti može dopuniti za tri minuta. U praksi, to znači da je vreme potrebno za punjenje isto kao i kod vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

Rezervoari za vodonik
Električni pogon gorivim ćelijama
Energija iz gorivnih ćelija: jednostavan koncept za maksimalnu efikasnost.

Mercedes-Benz GLC F-CELL po prvi put kombinuje gorivne ćelije i sistem baterija u plug-in hybrid vozilima.

Električni pogon gorivim ćelijama

GLC F-CELL: kombinovana potrošnja: 0,34 kg/100 km; kombinovana CO2 emisija: 0 g/km; kombinovana potrošnja električne energije: 13,7 kWh/100 km.(2)

EQC 400 4MATIC: kombinovana potrošnja električne energije: 21,3-20,2 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km.