EQC 400 4MATIC: kombinovana potrošnja električne energije: 21,3-20,2 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km.

Pogon.
Pogon.
Saznajte više o alternativnim opcijama pogona.
Električni pogon
Čista električna mobilnost znači izostanak lokalnih emisija, gotovo nečujno kretanje i izuzetnu brzinu reakcije. Uživajte u potpuno novom iskustvu vožnje.
Električni pogon
Čista električna mobilnost znači izostanak lokalnih emisija, gotovo nečujno kretanje i izuzetnu brzinu reakcije. Uživajte u potpuno novom iskustvu vožnje.

Potpuno električni pogon
Otkrijte komponente potpuno električnog pogona.
Potpuno električni pogon
Otkrijte komponente potpuno električnog pogona.


Punjač u samom vozilu je integrisan u vozilo i upravlja punjenjem preko javne mreže električne energije. Pored mogućnosti punjenja putem "normalnog" mrežnog priključka (AC), vozilo je moguće puniti i na DC stanicama (stanice za brzo punjenje.)

Visokonaponska litijum-jonska baterija je centralno skladište energije za električni pogon. Performanse i domet vozila su u direktnoj vezi sa kapacitetom baterije.
Baterija se puni eksterno na mreži električne energije. Pored toga, energija se obnavlja rekuperacijom prilikom kočenja i u režimu prekoračenja. Da bi težište vozila bilo dinamično i nisko, baterija je ugrađena u donji deo vozila.

Elektromotor
Po jedan elektromotor na prednjoj i zadnjoj osovini pretvara električnu energiju iz visokonaponske baterije u mehaničku.
Kako bi se smanjila potrošnja struje i poboljšala dinamika, efikasnost raspodele pogonske snage postepeno se reguliše između prednje i zadnje osovine.

Rekuperativni sistem kočenja
Za još veći domet: veliki potencijal za smanjenje potrošnje nalazi se u povećanoj regeneraciji energije u fazi kretanja bez gasa i fazi kočenja (rekuperacija).
To se odvija kroz inteligentnu i efikasnu raspodelu momenta usporavanja. Kada pritisnete papučicu kočnice, elektromotor će inicijalno preuzeti usporavanje vozila, a pritom delovati kao generator. Možete, takođe, uticati na proces rekuperacije koristeći ručice za promenu stepena prenosa na upravljaču vozila.
EQC 400 4MATIC: kombinovana potrošnja električne energije: 21,3-20,2 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km.
Plug-in hibridni pogon
EQ Power: savršena kombinacija elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Istražite individualne komponente plug-in hibridnog pogona i saznajte više o našim EQ Power modelima.
Plug-in hibridni pogon
EQ Power: savršena kombinacija elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Istražite individualne komponente plug-in hibridnog pogona i saznajte više o našim EQ Power modelima.

Mercedes-Benz EQ Power: plug-in hybrid drive.

Zahvaljujući integrisanom sistemu za punjenje, bateriju možete napuniti koristeći Wallbox, kućnu strujnu utičnicu, ili na javnim stanicama za punjenje.

Visokonaponska litijum-jonska baterija
Visokonaponska litijum-jonska baterija u zadnjem delu vozila omogućava potpuno električni pogon, na primer u gradskoj sredini.
Baterija se može napuniti koristeći Wallbox, ali i tokom vožnje procesom rekuperacije ili motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

Elektromotor se može koristiti i kao motor ali i kao generator. U režimu prekoračenja i prilikom kočenja dolazi do obnavljanja električne energije i punjenja litijum-jonske baterije.

Motor sa unutrašnjim sagorevanjem
U zavisnosti od odabranog modela, snažni dizel ili benzinski motori se kombinuju sa hibridnim modulima i baterijama različitih performansi.
Po potrebi, snagu motora sa unutrašnjim sagorevanjem dodatno podržava elektromotor - za dodatnu snagu prilikom ubrzavanja. Rezultat su vozne performanse koje spajaju uživanje u vožnji sa smanjenom potrošnjom i niskim lokalnim emisijama.

Rekuperativni sistem kočenja
Za još veći domet: veliki potencijal za smanjenje potrošnje nalazi se u povećanoj regeneraciji energije u fazi kretanja bez gasa i fazi kočenja (rekuperacija).
To se odvija kroz inteligentnu i efikasnu raspodelu momenta usporavanja. Kada pritisnete papučicu kočnice, elektromotor će inicijalno preuzeti usporavanje vozila, a pritom delovati kao generator.
Električni pogon gorivim ćelijama
Kombinacija gorivnih ćelija i baterija omogućava lokalnu vožnju bez emisija, uz vreme punjenja od samo nekoliko minuta. Saznajte više o GLC F-CELL individualnim pogonskim komponentama.
Električni pogon gorivim ćelijama
Kombinacija gorivnih ćelija i baterija omogućava lokalnu vožnju bez emisija, uz vreme punjenja od samo nekoliko minuta. Saznajte više o GLC F-CELL individualnim pogonskim komponentama.


Utičnica za punjenje
Kao dodatni izvor energije, litijum-jonska baterija se može eksterno puniti putem utičnice za punjenje koja se nalazi na desnoj strani zadnjeg branika, koristeći plug-in tehnologiju.

Visokonaponska litijum-jonska baterija ima bruto kapacitet 13,5kWh i predstavlja dodatni izvor energije za elektromotor.
Inteligentna kombinacija gorivnih ćelija i sistema baterija nudi optimizaciju efikasnosti i udobnost.

GLC F-CELL omogućava dovoljno energije za domet od 430 km jednim punjenjeml[2]. Vozač modela F-CELL na raspolaganju ima i dodatnih 51 km[2] zahvaljujući litijum-jonskoj bateriji

Rezervoari za vodonik
Dva rezervoara izrađena od ugljeničnih vlakana okvirne zapremine 4.4 kg vodonika.
Zahvaljujući tehnologiji rezervoara od 700 bara, zapremina vodonika se u potpunosti može dopuniti za tri minuta. U praksi, to znači da je vreme potrebno za punjenje isto kao i kod vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem.

Mercedes-Benz GLC F-CELL po prvi put kombinuje gorivne ćelije i sistem baterija u plug-in hybrid vozilima.
GLC F-CELL: kombinovana potrošnja: 0,34 kg/100 km; kombinovana CO2 emisija: 0 g/km; kombinovana potrošnja električne energije: 13,7 kWh/100 km.(2)
EQC 400 4MATIC: kombinovana potrošnja električne energije: 21,3-20,2 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km.